خبر فوری

قدس آنلاین - ایلام: فرماندار ایلام گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۱۲ میلیارد ريال در مدرسه سازی شهرستان ایلام سرمایه گذاری کرده است.

سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد ريالی بنیاد برکت در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، ناصر خوشخبر با بیان اینکه بنیاد برکت تاکنون در ساخت دو فضای آموزشی در قالب 12 کلاس درس در بخش چوار و شهر ایلام با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال مشارکت کرده است، اظهارداشت: این در حالی است که بنیاد برکت در استان ایلام تاکنون 17 مدرسه با مجموع 105 کلاس درس را افتتاح و به بهره‌برداری رسانده و ساخت 8 مدرسه را در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد برکت درصدد است براساس رهنمود های رهبر معظم انقلاب یک‌هزار مدرسه در روستاها و مناطق محروم کشور تأسیس کند، افزود: بنیاد برکت به عنوان یک مجموعه‌ی اقتصادی، اجتماعی و عام‌المنفعه با حفظ ارزش‌های اسلامی در زمینه‌های افزایش توانمندی اقتصادی و روحیه‌ی کارآفرینی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته و محروم کشور فعالیت می‌کند.

فرماندار ایلام با اشاره به اهداف بنیاد برکت در توسعه مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: هدف بنیاد برکت، اجرای طرح‌های توانمندسازی و کارآفرینی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور است و در این ارتباط از ابتدای فعالیت خود تاکنون اقدامات خوبی در این شهرستان انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.